Doprava a platba

Reklamácia

 

info@patak.group

Ako reklamovať produkty?

    

   

Odstúpenie od zmluvy

 

info@patak.group

Ako odstúpiť od zmluvy?

    

   

Spôsoby doručenia
Osobný odber - 0€
  • Cena za prepravu: 0 EUR
  • Zásielka je prepravená na našej predajni Vietnamská 45, 82104 Bratislava, Trnávka
  • O možnosti vyzdvihnutia budete informovaní emailom
  • Prosíme Vás, aby ste počkali na potvrdenie dodania Vášho tovaru na našu predajňu e-mailom, predídeme tým nedorozumeniam a Váš nákup bude plynulejší a pohodlnejší.
Kuríer DPD - 4,90 €
  • cena za dopravu: 4,90 €
  • objednaný produkt je doručený prostredníctvom kuriérskej služby 
  • tovar bude doručený do 3 pracovných dní od expedovania zásielky
  • v okamihu expedovania zásielky sú Vám na email zaslané informácie o doručení

Neprehliadnite - Skontrolujte, prosím, pri preberaní objednávky stav obalu zásielky, predovšetkým či nie je akýmkoľvek spôsobom porušená naša páska a nie je opravovaná.V prípade akýchkoľvek pochybností odmietnite zásielku prevziať a ihneď nás informujte, aby sme sa dohodli na ďalšom postupe. Prípadne odporúčame prevziať balík a ihneď ho otvoriť pred doručovateľom.

Pokiaľ zásielku prevezmete a zistíte poškodenie alebo stratu obsahu neskôr, nemôžeme už vstúpiť do prípadného reklamačného konania medzi Vami a doručovateľskou spoločnosťou. Na neskoršie reklamácie nemôžeme brať ohľad.

Objednávky nad 80€ doručenie ZDARMA
  • cena za dopravu pri objednávkach nad 80 EUR je 0 EUR
  • objednaný produkt je doručený prostredníctvom kuriérskej služby alebo Slovenskej pošty
  • tovar bude doručený do 3 pracovných dní od expedovania zásielky
  • v okamihu expedovania zásielky sú Vám na email doručené informácie vrátane podacieho čísla balíka
  • kde sa váš balíček nachádza, si môžete overiť v online systéme dopravnej spoločnosti

Neprehliadnite - Skontrolujte, prosím, pri preberaní objednávky stav obalu zásielky, predovšetkým či nie je akýmkoľvek spôsobom porušená naša páska a nie je opravovaná.V prípade akýchkoľvek pochybností odmietnite zásielku prevziať a ihneď nás informujte, aby sme sa dohodli na ďalšom postupe. Prípadne odporúčame prevziať balík a ihneď ho otvoriť pred doručovateľom.

Pokiaľ zásielku prevezmete a zistíte poškodenie alebo stratu obsahu neskôr, nemôžeme už vstúpiť do prípadného reklamačného konania medzi Vami a doručovateľskou spoločnosťou. Na neskoršie reklamácie nemôžeme brať ohľad.

Možnosti platby
Dobierka

Napoužívanejší spôsob platby. Peniaze za tovar zaplatíte až pri prevzatí tovaru poštovnému doručovateľovi, kuriérovi.

V hotovosti alebo kartou na predajni

Za tovar zaplatíte pri osobnom odbere na našej vzorkovej predajni buď v hotovosti alebo kartou.

Bankový prevod

Po prijatí Vašej objednávky Vám zašleme číslo účtu a variabilný symbol. Za tovar zaplatíte vopred na náš bankový účet vedený v TATRA BANKA. Po prijatí platby odosielame tovar s tým, že Vás informujeme o termíne, kedy zásielka dorazí.

Reklamácia tovaru
Ako reklamovať produkty?

Vrátenie tovaru

 

Aj keď percento vráteného tovaru je mizivé, je dobré vedieť, že u nás máte rovnakú záruku ako v kamennom obchode. Je v našom záujme všetko vyriešiť čo najrýchlejšie, takže sa nemusíte báť, že by ste na vybavenie čakali dlhšie ako je nevyhnutné (spravidla je všetko vyriešené do niekoľkých dní).

 

Rozsah povinností v prípadne chybného tovaru

 

Právo z vád/vady tovaru môžete uplatniť do 24 mesiacov od prevzatia tovaru rovnako ako v kamennom obchode. Pri tovare s uvedenou dobou použiteľnosti potom počas stanovenej doby použiteľnosti. Nezodpovedáme za opotrebenie tovaru jeho bežným používaním. Pri tovare predávaného za nižšiu cenu nezodpovedáme za vady, pre ktoré bola nižšia cena zjednaná. Pri použitom tovare nezodpovedáme za vady zodpovedajúce miere používania alebo opotrebenia, ktoré mal použitý tovar v momente prevzatia tovaru Vami.

 

Obmedzenie zodpovednosti za vady vyplývajúce z povahy tovaru a nevhodného spôsobu použitia

 

patak.group nenesie zodpovednosť za vady vzniknuté nevhodným výberom tovaru, spôsobené nešetrným zaobchádzaním alebo mechanickým poškodením, vyplývajúce z nedodržania pokynov/návodu na použitie výrobku, použitím tovaru v rozpore s deklarovaným účelom, nedodržanie spôsobu ošetrovania či nenahlásením vady bez zbytočného odkladu. V takých prípadoch môže byť obmedzenie zodpovednosti vo svojom dôsledku kvalifikované ako spôsobenie vady kupujúcim.

 

Reklamácia a jej priebeh

 

Reklamáciu je možné uplatniť osobne, poštou alebo online cez reklamačný formulár. K tomu, aby sme mohli reklamáciu vybaviť, musíte predložiť doklad preukazujúci, že ste tovar zakúpili v patak.group (postačí i číslo objednávky alebo doklad o zaplatení).

Pri uplatnení reklamácie Vám bude vždy vystavené potvrdenie o prijatí reklamácie, a to i v prípade, že reklamácia bude vybavená na mieste zamietnutím (napr. z hygienických dôvodov) a tovar neprevzatý.

Formulár pre vrátenie tovaru je TU.V prípade, že vypĺňate formulár bez pomoci nášho personálu, nezabudnite uviesť, aká je vada tovaru alebo ako sa vada prejavuje, prípadne požiadavku na spôsob vybavenia reklamácie.

Berte, prosím na vedomie, že použité kozmetické prípravky bez zjavnej vady nie je možné z hygienických dôvodov vrátiť.

Osobné predanie výrobku

Vami zakúpený tovar môžete predať k reklamácii na predajni Hrachová 16, Bratislava - Ružinov. Formulár pre vrátenie tovaru s Vami radi vyplnia naši pracovníci priamo na pobočke.

Ak nebude Vaša požiadavka vybavená priamo na mieste, bude Vami vrátený tovar postúpený k posúdeniu nášmu reklamačnému oddeleniu.

 

 

Doručenie poštou

 

V prípade, že budete zakúpený tovar posielať na reklamáciu poštou, prípadne inou doručovacou službou, zašlite zásielku na adresu:

Coffeeholics s.r.o.
Vietnamská 45
82104 Bratislava

 

Do zásielky priložte vyplnený formulár pre vrátenie tovaru, ktorý si môžete voľne stiahnuť na internetových stránkach.

V prípade uznania reklamácie, Vám budú účelne vynaložené náklady na dopravu spojené s reklamáciou výrobku vrátené na základe zaslaného potvrdenia o podaní zásielky / predaní dopravcovi. Reklamovaný výrobok nie je nutné adresovať konkrétnemu pracovníkovi. V žiadnom prípade však nezasielajte reklamovaný tovar na dobierku.

O priebehu celej reklamácie budete informovaný automatickými e-mailami, ktoré Vás upozornia na to, že Vaša reklamácia bola nami prijatá do systému, ďalej že bola vybavená, príp. zamietnutá, a tiež informáciu, že Vám bola odoslaná, či že Máte možnosť si ju vyzdvihnúť. Nevybavenie reklamácie v zákonom stanovenej 30 dňovej lehote znamená, že Notino porušilo podstatným spôsobom zmluvu. To Vám dáva právo rozhodnúť sa medzi odstránením vady dodaním novej veci alebo chýbajúcej veci, odstránením vady opravou, primeranou zľavou z ceny alebo odstúpením od zmluvy.

Ak neuvediete alebo odmietnete uviesť svoje kontaktné údaje (telefónny kontakt alebo e-mail), potom ste uzrozumený s tým, že sa o vybavenie reklamácie v zákonom stanovenej lehote, budete zaujímať sám a ak tak neurobíte, musíte znášať dôsledky, ktoré pre Vás z Vašej nečinnosti v tomto smere plynú.

Ďalšie Vaše práva ako spotrebiteľa, ktoré sa ku kúpe tovaru veci viažu, nie sú dotknuté.

Identifikačné údaje Coffeeholics.sk (predávajúceho)

Názov firmy: Coffeeholics s.r.o.

Adresa prevádzky: Vietnamská 45 16, 82104 Bratislava

 

 

Kontakty

 

Nižšie uvedené kontaktné údaje slúžia pre prípad komunikácie ohľadom vybavenia Vašej požiadavky alebo otázky na reklamačný proces.

e-mail: info@coffeeholics.sk

tel.: 0905 827 412

V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať!